Ta strona używa ciasteczek (cookies), zresztą jak większość i nikt nie miał z tym problemu.
Akceptowałeś już ZODO (zasady ochrony danych osobowych) ale dla pewności potwierdź

Odpowietrzenie nowej pompy wspomagania w Astrze 1.7 TD

Odpowietrzenie nowej pompy wspomagania w Astrze 1.7 TD

Postautor: macius202 » 22 lut 2009, 14:43

Wymieniłem pompe wspomagania na nową w mojej Astrze 1.7TD i teraz za każdym razem jak odpale auto zimne to dopiero po chwili czyli po ok 1min sie dopiero odpowietrza chyba pompa wspomagania i załącza sie wspomaganie, czy ktoś wie dlaczego tak sie dzieje, ponieważ na starej pompie tak sie nie działo!!!!
macius202
Awatar użytkownika
Użytkownik
 
Topic autor
Posty: 6
Rejestracja: 01 lut 2009, 11:28
Lokalizacja: Bełchatów

Postautor: JOszi » 22 lut 2009, 15:58

pompe odpowietrza się tak że kręcisz kierownicą do oporu w jedną stronę i przytrzymujesz chwilę, potem w drugą i robisz to samo. Po kilkukrotnej powtórce powinno się samo odpowietrzyć.
JOszi
Klubowicz AKP
 
Posty: 4059
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: macius202 » 22 lut 2009, 16:53

Tak, wiem jak się odpowietrza pompę wspomagania po zamontowaniu, natomiast ja mam problem teraz juz miesiac po montazu bo nie mam wspomagania po odpaleniu zimnego silnika odrazu tylko po ok 1 min.
macius202
Awatar użytkownika
Użytkownik
 
Topic autor
Posty: 6
Rejestracja: 01 lut 2009, 11:28
Lokalizacja: Bełchatów

Postautor: rapir20 » 22 lut 2009, 22:06

Jak masz stary płyn w spomaganiu to rano zobacz w zbiorniczku czy nie masz galarety. Ja jak jest przymrozek to mam galaretę i wspomaganie zaczyna dopiero dobrze działać po jakimś czasie jak sie ATF nagrzeje
No i w asi gra JVC KD-SH909R. Czekam na jakieś fajne głośniki :)
rapir20
Astro-maniak
 
Posty: 122
Rejestracja: 08 lip 2007, 15:37
Lokalizacja: Lublin

Postautor: macius202 » 23 lut 2009, 11:54

Płyn przy wymianie pompy był wymieniany na nowy, więc to na pewno odpada!!!! Co to może być jeszcze????
macius202
Awatar użytkownika
Użytkownik
 
Topic autor
Posty: 6
Rejestracja: 01 lut 2009, 11:28
Lokalizacja: Bełchatów

Postautor: bronx » 23 lut 2009, 13:08

w jakim stanie masz pasek?
Moze być ze rano gdy jest zimno kolo jest oblodzone i pasek klinowy sie slizga i nie napedza pompy. Sprawdz zaraz po odpaleni czy napedza ci pompe.
------------------------------
SPRZEDAM --> zamek do rolety bagaznika
sztuk jedna, strona lewa !!!!!!

------------------------------
bronx
Astro-maniak
 
Posty: 131
Rejestracja: 07 lut 2008, 0:07
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Piotr
Auto: Astra 17xdtl 96r kombi
Silnik: diesel opla
Województwo: śląskie

Postautor: macius202 » 23 lut 2009, 16:50

Sprawdze ok, ale wątpie ze tak może być,pasek jest nowy także!!!! ale spoko zobacze tylko jak postoi na zimnym powietrzu.
macius202
Awatar użytkownika
Użytkownik
 
Topic autor
Posty: 6
Rejestracja: 01 lut 2009, 11:28
Lokalizacja: Bełchatów

Postautor: m1899 » 02 mar 2009, 11:12

Dopiero od niedawna mam Astrę, nie mam zmysłu mechanika wiec nie zaglądam pod maskę często... Mógłby mi ktoś opisać gdzie jest zbiornik płynu wspomagania kierownicy? I jaki płyn należy tam lać? Ewentualnie gdzie taki płyn kupić (w żadnym sklepie nie widziałem)? :oops:

I jeszcze jedno- czy za niski poziom płynu wspomagania jest odpowiedzialny za charakterystyczne piszczenie przy skręcaniu kierownicą?
Z góry dziękuję za odpowiedzi na te za pewne błahe dla Was pytania.
m1899
Awatar użytkownika
Użytkownik
 
Posty: 4
Rejestracja: 29 lip 2008, 11:12
Lokalizacja: Łódź / Wałcz


Wróć do Opel Astra F (1991-2002)



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości