Ta strona używa ciasteczek (cookies), zresztą jak większość i nikt nie miał z tym problemu.
Akceptowałeś już ZODO (zasady ochrony danych osobowych) ale dla pewności potwierdź

Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: wesoł » 12 wrz 2013, 21:34

te na pompie wtryskowej mialy wiekszy opor niestety na niej a z pompą CR maja mneijszy opor. DO tego tez wazna jest szerokosc paska. Najwiekszy opor dla paska maja silniki na pompowtryskach. Pasek rozrzadu napedza coprawda niby tylko walek rozrzadu ale ten niestety napedza nie tylko zawory ale takze cztery pompowtryski stanowiace bardzo duzy opor. Pasek w tdi PD ma szerokosc prawie 3 cm a mimo to wymienia sie go co 90 i 120 tys km.
SHARAN 1.9 TDI AUY++ 160KM by TUNE UP i GOLF 1.9TDI ASZ
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi
wesoł
Moderator Techniczny
 
Posty: 3559
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:39
Lokalizacja: Goleniow
Imię: Paweł
Auto: VW
Silnik: ASZ i AUY

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: radek_n1 » 12 wrz 2013, 23:09

wesoł pisze:1.7 maja co 150 tys km i spokojnie te przeloty wytrzymuje a nawet mocno przeciagniete.

No kurczę, wczoraj pisałem do serwisu dixi.car w sprawie kolegi michalastraH i dostałem następującą odpowiedź:
W silniku Z17DTH – max. na 90.000km/6 lat – koszt na częściach oryginalnych GM – ok. 1100 zl brutto
Przy okazji proszę „nieśmiałemu” koledze zareklamować naszą stronę i zachęcić także do kontaktu/zakupów.

O co chodzi bo ja już zgłupiałem z tą wymianą :shock:
radek_n1
Awatar użytkownika
Rekrut
 
Posty: 710
Rejestracja: 19 maja 2012, 17:58
Lokalizacja: Czyżew
Imię: Radek
Auto: Astra h kombi
Silnik: 1.6 105KM + LPG
Województwo: podlaskie

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: wesoł » 13 wrz 2013, 16:53

dix\i to unikaj bo tam kreca licnziki i potem sprzedaja auta z zanizonym przebiegiem. Mozesz o nich poczytac na necie. Kretacze jak nic. A z wymiana rozrzadu to sobie sprawdz ze sa wzmianki ze przy 100 tys km i 150 tys km lub po 10 latach w obu przypadkach wiec jak nie wiedza to niech nie pitolą. Atak nawiasem mowiac to liczy sie to co w ksiazce serwisowej jest wpisane a tam bedzie tak jak pisalem w poczatkowych czesciej a w pozniejszych po 150 tys km. To nie tylko opel tak robi ale inne marki takze.
SHARAN 1.9 TDI AUY++ 160KM by TUNE UP i GOLF 1.9TDI ASZ
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi
wesoł
Moderator Techniczny
 
Posty: 3559
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:39
Lokalizacja: Goleniow
Imię: Paweł
Auto: VW
Silnik: ASZ i AUY

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: michalastraH » 13 wrz 2013, 21:25

u mnie jest rocznik 2008 wiec mam w książce serwisowej ze wymiana rozrządu co 150 tys !! dzięki wesoł !!
michalastraH
Rekrut
 
Posty: 141
Rejestracja: 28 lip 2012, 10:21
Lokalizacja: Białystok/Łapy
Imię: Michał
Auto: ASTRA H
Silnik: 1.7 CDTI
Województwo: podlaskie

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: lg2000 » 14 wrz 2013, 8:15

michalastraH pisze:u mnie jest rocznik 2008 wiec mam w książce serwisowej ze wymiana rozrządu co 150 tys !! dzięki wesoł !!
To dziwne bo w mojej książce nic takiego nie ma a Astrę mam też z 2008r. 150 tyś dotyczy paska klinowego a nie rozrządu!
Obrazek

Pisze jak byk że wszystkie Z17*** oprócz Z17DTL mają wymianę co 90 tyś km/10lat.
lg2000
Astro-maniak
 
Posty: 108
Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:56
Imię: Leszek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: podkarpackie

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: Astrowy » 15 wrz 2013, 3:33

michalastraH też jeżdżę astrą z 2008 z silnikiem Z17DTH, rozrząd wymieniałem przy 150 tyś i pasek po wyjęciu wyglądał
prawie jak nowy. Zużycie widoczne było natomiast na rolce napinacza.
Astrowy
Awatar użytkownika
Użytkownik
 
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2012, 23:36
Imię: Andrzej
Województwo: podlaskie

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: wesoł » 16 wrz 2013, 6:27

tak jak wspomnialem. nikt tu nie twierdzi uparcie ze bylo tylko i wylacznie 150 tys w 1.7 cdti. Bylo podawane ze niby co 90 czy 100 tys km( zalezy jak kto przelicza z mil) ale pozniej wprowadzono ze co 150 tys km. GM sie nigdy nie spowiada czemu tak robi ale logicznym wytlumaczeniem jest to ze poprostu ten zestaw przelatuje wiecej. TO ze sie to serwisom nie podoba bo to odbieranie im kasy to ja tez rozumiem. Ksiazki serwisowe jak ksiazki. Mozliwe ze ksiazka moze byc z innej daty produkcji, moze byc autko z innej fabryki i wiele innych pewnie przyczyn. My jak wymienialismy to zazwyczja co 150 tys km. Tak jak w captiwach czy antarach z silnikam 2.0 cdti. To inne jednostki jak w insigni czy inych i tam rozrzad poczatkowo w ksiazkach pisano tez 90 tys km a w pozniejszych bylo 120 tys km. MEchanik od chewroletów tryzmal sie tej reguly co w ksiazce podawali by nikt mu nie zarzucil ze cos zle robi i wymienial tak jak tam pisalo choc mysmy dla siebie to wymienili po 120 tys km.

I wazna zasada o ktorej zawsze pisze. Po wymianie rozrzadu nikt ci nie zagwarantuje ze sie nic nie stanie po 40 czy 80 tys km mimo ze wymiana co 90 tys km czy nawet co 150 tys. Masz rozrzad konrolowac co pewien czas lub przebieg i jesli slyszysz jakies niepokojace odglosy to masz reagowac a nie ze olewasz bo masz jeszcze do przejechania na tym zestawie 50 tys km.
SHARAN 1.9 TDI AUY++ 160KM by TUNE UP i GOLF 1.9TDI ASZ
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi
wesoł
Moderator Techniczny
 
Posty: 3559
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:39
Lokalizacja: Goleniow
Imię: Paweł
Auto: VW
Silnik: ASZ i AUY

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: lg2000 » 17 wrz 2013, 23:29

Może ktoś kto ma silnik Z17DTH pochwalił by się książką serwisową z wpisaną wartością 150 tyś km. Jakoś do mnie słabo przemawia to że Z19*** i Z17DTL mają według książki 150 tyś. km a Z17DTH i nowsze 1,7 są wyjątkiem z 90 tyś. km. Może przedliftingowe Z17DTH mają 150 tys. a wtedy chętnie bym taką książkę zobaczył.
lg2000
Astro-maniak
 
Posty: 108
Rejestracja: 22 wrz 2011, 21:56
Imię: Leszek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: podkarpackie

Re: Rozrząd w Astrze H 1.7 CDTi 101KM

Postautor: BiałyWr » 18 wrz 2013, 14:39

A że tak zapytam panowie (wybaczcie jestem po nocce grzybobraniu i dwóch piwach przed obiadem i spaniem) Z tego co czytam to serwisujecie swoje auta, więc w czym problem. Ja się kiedyś sztywno kilometrów trzymałem jeśli chodzi o olej, potem poczytawszy, po pojeżdżeniu omegą 2,5TD sam to olałem, tym bardziej jak zgłębiłem co na półkach w marketach stoi. Ale tamto serducho miałem na łańcuchu :D Teraz niestety ale nie ryzykuję i jak przychodzi mi wymiana robię komplet, wybrałem to auto i to nie tylko na spacery ale i do zarabiania, więc muszę o nie dbać. Niestety tu na ryzyko nie bardzo mnie stać.
BiałyWr
Astro-maniak
 
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 9:10
Imię: Arkadiusz
Auto: OPEL OMEGA, ASTRA
Silnik: 1,7 CDTI
Województwo: dolnośląskie

Poprzednia

Wróć do [H] silnik diesel



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości